søndag 28. mars 2010

Earth hour og litt påske

påske på kjøkkenet

påske på stua

earth hour på stua

earth hour på kjøkkenet


Mellom kl 20.30 og 21.30 slukket vi lysene her i huset. Ble så koselig med masse levende lys atte... :-)
Skyndte meg å ta et par bilder, også får jeg lagt ut noen påskebilder i samme slengen. Jeg greier ikke å bli helt fortrolig med disse "tradisjonelle" påske fargene. Så d spørs om de blir bytta ut med litt mere vårlige pastell farger etter hvert. Dessutten greier jeg ikke å gi slipp på det hvite og beige. Så vi får se hva som skjer etter helga. Heldigvis er butikkene åpne noen dager til før påsken setter inn for fult. . Reiser til Kr.sund et par dager mand. til onsd), og da har jeg planer om å besøke Christina på Låvebutikken :-)) Ser hun har fått veldig mye lekkert nå.
Ønsker dere en fortsatt god helg, også sjåast me til uka :-)

Klem Tone

1 kommentar:

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Sååå koseleg hos deg atte!Var mørkt her og(nesten)vart no bra med lys av berre stearinlysa da☺
Heldige deg som skal innom låvebutikken da♥Kos deg der☺
Ønsker deg ei god påske♥
Klem frå Astrid☺