onsdag 7. april 2010

fra rosa til lyseblått

Hei.
I påvente av egne bilder, legger jeg ut litt inspirasjons bilder fra Laura Ashley. Liker veldig godt hennes stil. Så rent og klassisk. Nå i disse lange og lyse dagene vi har fremfor oss, er jeg i litt pastell modus :-) Er vel i utgangspunktet veldig tilhenger av rene, duse farger.
Har  brukt litt rosafarger i påska. Men nå når påska skal ryddes ut, blir d nok lyseblått i stua mi.
Ellers er jeg i full gang med å male terrassemøblene hvite. Vi har jo hatt et fantastisk flott vær i påska, så jeg har fått tatt ett strøk på alle møblene. Litt dårlig tørke pga fuktige netter, så d tar litt tid før jeg får på 2. strøket.
 Har også mange hage prosjekter framover. Så arbeidsledig, d er jeg ikke:-). 
kos dere med bildene fra Laura Ashley. Og ha en fortsatt fin uke :-))
Klem Tone



 -  over er et nydelig fuglebur fra Laura Ashley.
Og fremdeles står dette lysthuset høyt på ønskelista!!

Ingen kommentarer: