tirsdag 17. januar 2012

Litt oppdatering

Hei på dere og godt nytt år! :-))

Her har d vært mye tull med nettforbindelsen etter uværet som har herjet. Og på toppen av d hele så har jeg ikke hatt kamera. Så derfor har d ikke blitt noe blogging om jula her hjemme.
I jula var husets herre ute i nordsjøen på jobb:-(   Men jeg koste meg med ungene, og foreldre, bror og svigermor på lillejulaften og julaften.  Foreldrene mine, og "lillebror", som bor i Kr.sund, kom lillejulaften, og dro etter julefrokosten 1.juledag.  Senere i jula, reiste jeg og to av ungene til Kr.sund hos dem et par dager. Og da ble årets sommerferie også bestemt og bestilt. D blir skikkelig familieferie med All Inclusive på Rhodos. Herlig :-))

Men nå er jula rydda bort, og det går for d meste i hvit-og -grå nyanser her hjemme . Og er i grunnen veldig fornøyd med det :-)
Var vel i grunnen de fargene jeg hadde mye av i jula også, med litt rødt ved siden av. Fine farger sammen :-)
Fikk knipsa noen bilder i dag, så ser dere selv hvordan d ser ut nå.

 Fra stua, inn mot kjøkkenet

 Fra kjøkkenet inn mot stua


Stua/tv-kroken

Reclineren er husets julegave :-)

Litt usikker på om jeg skal ha duk el ikke på bordet...?

Dette zinkhuset kjøpte jeg på et Casa party jeg hadde her sent i høst.
Ei venninne fra Kr.sund som selger


Julestrømpa som en god venninne lagde, får henge litt til. Synes de er så fine. Har en i hvit
(motsatte farger)også

Denne pyntehåndduken fikk jeg også av henne til jul :-)

og denne oppslags tavla fikk jeg av ei anna venninne til jul. Utrolig kjekt med så kreative venninner :-)


Soon back. See ya :-)

Klem Tone


Ingen kommentarer: