fredag 17. februar 2012

Helg og vinterferie

Hei på dere.

Som jeg nevnte i forrige innlegg, så hadde jeg en gjeng i fra koret som jeg synger i, her på Tapas aften.
 Og dessverre glemte jeg å ta bilde av bordet og resten av pyntinga, både inne og ute før gjestene kom.
 Derfor har jeg nå knipsa noen bilder, av sånn noenlunde slik d var. Mesteparten står jo framme enda. 
Jeg går for litt rosa og pastell til d lyse nå, mens jeg venter på våren. Synes blekrosa og grått er veldig fint sammen.
I helga er d vel Fastelaven, så da må vi vel se til å bakt noen boller. 
Også er d jo vinterferie her, og da kommer begge guttene mine hjem fra hybellivet i Molde .D skal bli kjekt. De går 1. og 3. året på Idrettsgymnaset der. Den eldste ble også valgt til Russepresident i forrige uke. Så d blir nok en hektisk tid for han fremover. 
Minste jenta (som også snart er tenåring, hjelp! ) skal flytte hesten sin til en annen stall, så også hun får nok nok å gjøre fremover.
Mellomste gutten gjør d veldig bra på Mfk`s junior lag, og der blir d nok heller ikke treningsfri i vinterferien.
Altså her går d slag i slag, men d er faktisk helt greit. Bare flott at ungdommene er engasjerte synes jeg.

Da vil jeg få ønske dere alle der ute, en riktig god helg!  
Vi blogges ;-))







kjempefine stjerne duker og div. , kjøpt på Nille...:-)
 en liten vinskvett igjen også, gitt. hehe :-))
Kaffekroken... (ops...lurt seg med ei saftflaske i bakgrunnen :-))
slik omtrent var bordet dekket på Tapas kvelden (x15) og selvsagt masse grå,beige og hvite lys.





2 kommentarer:

Mon sa...

Hei,

Synes fargen på huset deres er så vakker! Vil du dele fargenavnet/koden/malingstype ? Hadde satt stor pris på det!

Unknown sa...

Probably have, attending a good french fries put which provides a good gluten zero cost crust together with other opportunities is certainly superior and may get applauded. gucci replica It is actually the fact that time for a second time anytime most of graduation together with university or college more mature adults may not be mainly anticipating commencement however , for all any people that is specified. louis vuitton outlet By just that time on their adolescent resides these most certainly may not be anticipating the larger snacks together with dips, sacks for flavoring for poker chips together with containers for back yard garden pecans. fendi handbags outlet Irrespective of whether it is important to be present before a good community occasion or simply a commercial gatherings, guantee that any designer purse for you to happen to be lugging syncs seamlessly in your outfits. fake gucci Any efficiency to your dress up are usually constructed more effective utilizing tremendously complimented fashionable sacks offered with numerous retail outlets. fake handbags One of the greatest things about those sacks is certainly that they'll get moved utilizing many attires, however , most certainly the best tie in with is desirable which means that don't disrupt an individual's synchronization.