lørdag 23. mai 2009

en liten blogghilsen

Hei på dere kjære blogge venner. Har nå hatt en liten pause i bloggingen en liten stund.Har brukt tiden til å tenke litt, bl.a ang hva bloggingen gjelder. Jeg stod litt fast he en stund. Var litt forvirret. Greide ikke helt å kategorisere meg i denne bloggverden, med alle dere kreative og flinke mennesker. Men nå tror jeg at jeg har funnet min plass. Nemlig min egen! Tone`s stil og smak :-)
Verre var det ikke. (thi hi)
Ellers har vi hatt mange fine dager her på nordvest landet. Har virkelig fått en forsmak på sommeren. Og håper virkelig det vil bli masse slike dager fremover.
Har begynt å fått litt orden på krukker og bed. Bilder kommer senere.
Men kan iallefall vise dere hva som står øverst på ønskelista denne sommeren.
Dette lysthuset!
Falt helt pladask jeg. Og vi har jo masse plass til et slik et, vi :-)
Ellers har jeg vært og kjøpt meg et lekkert service fra Nomi import. En butikk i nabobygda har fått inn masse lekkert derfra. Fine priser er det også
Jeg kjøpte fire krus, fløtemugge og sukkerskål
Det var delikat innpakket i noen lekre esker med samme blomstermotiv.
Har også kjøpt noen ildtopp planter i samme rosa farge. Synes de er så søte og sommerlige.

Her er et bilde fra katalogen til Nomi import.
Titt inn i katalogen her: Mye fint.
http://www.nomi-import.no/

Ha en fortsatt fin helg alle sammen
Klem

PS! Har gått over til roll 3







4 kommentarer:

MariMaja sa...

Herlig lysthus!! Sånn vil jeg også ha ;) Og det serviset var helt nydelig;)
Klem fra Maja

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Dette må jo være drømmen da - lysthuset er jo bare så flott...
Tenk å sitte der og bare nyte sommerkveldene...hærlig...

Angående å finne sin egen stil... det er jo slik at vi i lengden blir mest fornøyd med vår egen stil...

Nydelige ting du har kjøpt, måtte jo inn å titte i katalogen... å hjelpe meg - så masse flott...

Ha en super søndag og uke...

Unknown sa...

Heisann.
Takk for hyggelig bursdagshilsen :)

Et sånt lysthus er min drømm også! Og det du viser bilde av her, var jo virkelig lekkert!

Godt å se at du er tilbake:)
Ha en flott uke!
Klem Linda

Hjerterom sa...

Hei :)
Takk for fine ord :)

Bor ikke så langt unna hverandre vi da :)
Du det lysthuset er bare nydelig,slik vil jeg ha å !!!
Fine kopper du har kjøpt :)

Ha en fortsatt fin dag.

Klem siw