onsdag 24. juni 2009

Endelig!!

Joho!!

Sola kom til St.hans kvelden. Den ble tilbrag sammen med gode venner. Grilling, bål, og det som hører til på en slik dag.


Ellers har jeg fått på plass noen av de nyeste terasse møblene mine, og ble sååå fornøyd så :o)

Men ønsker meg også de møblene som står avbildet rett under her.

Slik ble det nye cafê settet på terassen. En koselig liten plass å sitte med morgen kaffen

Får prøve meg litt fram hvordan jeg skal ha det på bordet.

Men det ble iallfall veldig søtt og koselig med de blomstrete putene da






Slik ser det ute i den andre kroken av terrassen. Det er her vi sitter mest da :o)

HAr som dere ser vært på KId og handlet jeg også.



I dag kom også bassenget ut og opp etter en del mas. Og da fikk de jammen beskjed om å hoppe oppi også.





Etter norn lange minutter med tenkepauser, hoppa de oppi. Her er jenta mi på full fart opp igjen


Kommer tilbake med mere sommerbilder etterhvert . Til helgen skal vi ha sommerfest hjemme hos oss. det skal bli kjekt. Så vi har en del som må fikses opp til de kommer.

KOmmer tilbake med mer

SNAKKES

Og god natt
Klem Tone






1 kommentar:

Strandly sa...

Hei
Vi har 14 dager igjen av ferien. Får legge inn bilder av mr E og prosjektet:). Dere får ha en fin ferie i Tyrkia.Det var en god ide med bloggtreff, ser det er mange fra området vårt som har blogg. Jeg kommer:)
Du får hilse resten av familien.