fredag 12. juni 2009

nei å nei :o(

Ops! Tror du ikke hoved teksta kommer under alle bildene da... Men nå er jeg så trøtt, at jeg orker ikke å redigere. Det får bli som det blir.
Dette Lack bordet skal erstatte det hvite Lack bordet som jeg har nå

tenkte også å kjøpe to avlastnings bord til å ha på hver side av sofaen m noen fine lamper på kanskje
Dette er det bordet jeg har nå. Det begynner å bli litt slitt, så jeg skal sette det en annen plass, hvor jeg også tror det vil passe bedre.
Nei og nei :o( Tror du ikke d skal være loppemarked her i nabobygda på lørdag når jeg skal til Kr.sund med ene gutten for å sparke fotball. Han er tatt ut til sonelaget, og det er jo kjempeflott. Så jeg må nok først og fremst tenke på han nå. Men, huff, får helt abstinenser jeg. Kan banne deg på at det sikkert er mange skatter der også nå da :o( Hadde bare mannen vært hjemme vettu. Da kunne han reist til kr.sund, og jeg fått kost meg på loppis. Men denne gang ei....


Ellers så var sangerstevnet sist helg en kjempe suksess. Alt gikk bra, både arrangement-messig, og sangmessig. og de tilreisende virka veldig fornøyde. Det ble ikke noen særlige bilder som egner seg på en interiørblogg å legge ut tror jeg. Vi får se....

De siste dagen har jeg prøvd å fått orden på huset igjen etter et par hektiske uker. Har også fått tid til å slappe litt av, og hente igjen nye krefter. Så nå venter nye prosjekter, både ute og inne. HAr bl.a planer om å reise en tur opp til Tr.heim igjen neste helg. Må en tur på Ikea og div. Skal bl.a. bytte ut det hvite salongbordet, med et brunsvart et. :o)) (se bilder)
Kommer tilbake med flere bilder snart.
Nå holder jeg på å stuper av trøtthet, så nå finner jeg den gode senga mi, og legger meg.
Natta



















Ingen kommentarer: