mandag 27. juli 2009

Ryggen svikta - igjen

Under vasking og rydding i går kveld, "klikka" ryggen min. (ikke første gangen mens jeg vasker og støvsuger). Og jeg som var SÅÅ gira på blogging igjen.:-( Typisk!
Derfor fikk jeg ikke bloggifisert til fotografering som jeg lovte i dag. Men får komme sterkere tilbake. Har en del ting som jeg har handlet og et bord som er under kosten som jeg vil vise frem så snart ryggen kommer seg til.

Imens kan dere kose dere med min venninnes nye blogg. (må reklamere litt for henne også :-)
Hun har en fantastisk god smak og har virkelig "sansen"
Mens de fleste av oss går for hvitt, er hennes stil i svart. Innmari stilig!
http://nina-inspirerendehome.blogspot.com/

Jeg kommer snart tilbake ( håper jeg)

Klem Tone

1 kommentar:

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Nei jeg har ett avlagt til deg! Bare kom når det passer deg! Skal få slippe å ha ett med feil!!
Ha en nydelig dag;0))