tirsdag 11. august 2009

prøver igjen

Ja, nå prøver jeg meg endelig på et lite innlegg. Har stått litt stilt på grunn av en dårlig rygg m.m. Men nå har jeg fått malt et bord som min morfar lagde for snart 20 år tilbake, da han var på rekreasjon på sunnmøre.
Det ble selvsagt malt eggehvitt, som alt det andre (bombe!!)
Her er bordet slik det så ut før jeg malte det :o)

Og slik ble det etterpå :o)
Skal bestille hvite el linfarget stoltrekk til stolene, tenkte jeg

Har foreløpig bare prøvd meg fram med danderingen


Denne kurven/brettet, har jeg også spraymalt i grått/tinn farget.
Paset veldig godt med disse lysholderne jeg kjøpte på et Casa party her tidligere i sommer



ønsker meg flere hvite puter i sofaen, og kanskje noen med mere høstfarger til høsten. Ser d begynner å komme mye fint nå ja. Spesielt mange fine lilla farger. Som nevnt i tidligere innslag, så ønsker jeg meg ett hvitt bord her.




kveldskos, nå når kveldene blir mørkere











Her har jeg også prøvd meg litt fram med dekorasjon på Slettvoll brettet mitt
Steinene på brettet er plukket på stranda i Tyrkia. Det var så innmari mange fine steiner der, og jeg dro med meg en god del hjem til mannens store forundring. (ikke rart d blir overvekt, sa han. he he)

Håper å komme snart tilbake med flere prosjekt.
PS! Største gutten holder på å skal flytte på hybel i Molde. Og gjett om mor har masse ideer. Gutten er så enig så enig om at vi skal dekorere og ordne d tøfft. Mens far holder igjen, og mener at d kun er en hybel, og at d ikke er så nøye. Hmm. Gutten skal nå trives også da...
Ser for meg både det ene og d andre jeg vettu. Og sønnen er så enig. Skal nok bli bra til slutt skal du se. he he.
Får prøve å huske på å ta bilder før og etter.
Ha en fortsatt fin uke alle sammen
Klem Tone








1 kommentar:

Hildegunn sa...

Hei, Tone! Så fint å se det bordet som morfar lagde i ny prakt! Ble kjempefint!