søndag 23. august 2009

et par nye ting

Bare kjapt innom for å vise noen nye ting jeg har kjøpt meg denne uka.
Denne lykta fant vi (ja, jeg sier vi. For husbonden la faktisk merke til den i butikken før meg). Og siden d var et gavekort som vi begge hadde fått i felles bursdags gave, så blir d vi.
....iallefall fant vi den i en interiør butikk i nabobygda her om dagen, og fant ut at den måtte vi bare ha nede i hallen. Byttet ut den svarte hvor et par glass var knust. Nydelige detaljer på denne lykta.
Fikk også med meg to urner/blomsterkrukker i samme som jeg hadde to av fra før. Og satte de i vinduene i stua. De to andre stod i kjøkkenvinduet før. Skal kjøpe meg lin gardiner til høsten på stua, og da vil disse passe fint inn.

Kjøpte nye planter i krukkene - Myrt. De er bare så søte.


....og friske blomster må man også ha til helga :o)



på Nille fant jeg meg en ny løper....



...... og to ny sølv staker


Vel. D var en liten oppdatering herfra.
Ønsker dere alle en riktig fin uke.
Klem Tone








2 kommentarer:

*sne* sa...

Så mye fint! Likte lykten din kjempe godt!
Ha en super uke.

charm design sa...

Hei Tone
De lyktene har jeg kjøpt ien interiør butikk i Askim her jeg bor.Husker ikke vilket merke det er,sorry