lørdag 26. september 2009

jentetur til Ikea

Kom for noen få timer siden, tilbake fra Tr.heim. Fire jenter på shopping,- og kosetur :o)
Vi reiste torsdag etter jobb, og kom hjem nå i kveld. (lørdag). Ikea var vel hovedmålet, men vi var også innom masse andre spennende butikker. Og handel, det skal jeg si d ble på oss alle sammen. Vi reiste med to biler, deriblandt en varebil (hi hi). Og begge bilene ble nesten fyllt opp :o) Vi bodde på et stilig design hotell. Og var ute å spiste på DEN stilige italienske restauranten. Som forøvrig hadde det stiligste toalettet vi alle noen gang hadde sett. (ordet stilig går visst igjen her :o)
Så nå skal jeg gå å legge meg, og stå opp i morgen tidlig å begynne å montere og plassere. Kjenner d kribler. Gleder meg. Sikker på jeg ikke får sove i natt (he he)
Bilder og fortsettelse følger..... :o)
Natta

2 kommentarer:

aase sa...

Takk for koselig kommentar!! He eh, vi var på Pegasos for bare en 7/8 uker siden, så VI også vet det er deilig!! nå er det i tillegg svigers som spanderer og DET er enda bedre!!

Flott blogg du har!!

Må si jeg føler meg heldig når jeg leser om at dere drar på hotell og greier for å handle på Ikea altså, jeg kjører 10 minutter jeg!! Vi er jammen heldig også!!

Gleder meg til å se hva shoppingen ble til!!

Ha en fin uke, nå er det snart avreise her!!

Strandly sa...

Gleder meg til å se hva du har kjøpt:)

Styrer med litt ommøblering jeg i dag, får det ikke helt til å stemme.