søndag 11. oktober 2009

mere hvitt, og Riviera Maison

Dette framskapet, som nå står nede i kjellerstuen, skal få seg et par runder med hvitmaling, og flyttes oppe på stua.
Fortsettelse følger....


Ellers har vi endelig fått sola tilbake, og jeg kjenner at arbeidslysten kommer snikende tilbake. Så d blir nok flere prosjekter fremover nå tenker jeg.  D er jo heller ikke lenge til jul......:o)  Jippi!  Gleder meg til å pynte.

Her i Molde skal d åpnes et nytt storsenter den 22.okt, med butikker for hus og hjem, som bl.a vil inneholde butikker som;
Coop Extra Bygg (ny)
Kid Interiør (nytt lokale)
Skeidar (nytt lokale)
Hansen & Dysvik (ny)
Lampehuset (nytt lokale)
m.m....

Men sist men ikke MINST!
RIVIERA MAISON
- kommer der m en ren RM butikk, og en venninne av meg har fått jobb der, heldige jenta :o)           Gratulerer Nina!   Hun har også nettopp blitt medlem av NIB

Butikken skal ledes av Elin fra  http://whiteheartline.blogspot.com/

Julekoleksjonen til RM
Gjett om jeg gleder meg til de kommer :o)


Ha en fortsatt strålende søndag.
Klem Tone


1 kommentar:

Mitt lille hjørne sa...

Nå ble jeg virkelig glad!! Endelig en slik butikk i nærheten av meg!! :)
Superheldig venninne som får jobbe der da!
Jeg gleder meg også til å pynte til jul hihi,og gleder meg til å se resultatet av framskapet ;)
Flott blogg du har :O)

Hilsen Unn Hege.