mandag 5. juli 2010

Hurra!!! Hele tre dager med sommer....

Ja ja ja... ikke værst. Tre dager på rad med sol og sommer temperaturer. Og da er d bare til å nyte i fulle drag. 
På grunn av mye dårlig vær, er d enda en god del igjen å male på huset. Også har far sjøl vært offshore i to uker snart. Men til tirsd/onsdag kommer han heldigvis hjem igjen, og da satser vi på flere finværsdager så vi får gjøre oss ferdig..
Prøvde å male terrassemøblene tidligere i år, men d var et misslykket prosjekt. Så nå står lyse rottingmøbler høyt på ønskelisten. Derfor blir d heller ikke kjøpt nye stolputer til de som er nå.
Men kjøpte heller noen løse pynteputer og div,  på salg på Kremmerhuset for å få pyntet opp litt der ute. Ble nå greit nok foreløpig. En skikkleig paviljong i beige stoff ønsker jeg meg også. Kanskje finner vi en på salg snart.






Ordnet et skikkelig fruktfat, som vi koste oss med i varmen. Og d gikk ned som "varme hvetebrød"...

Ok. dette var det jeg hadde for denne gangen. En fortsatt fin sommer ønskes dere.
Neste gang skal jeg fortelle dere en hemmelighet, som jeg har holdt på en stund nå..... :-)))
Har noe spennende på gang ;-)

Klem Tone

1 kommentar:

perler på en snor sa...

Ja endelig ser det ut yil at det kanskje er litt ordentlig sommer på gang.
Ble da riktig så fint ute med deg!
Paviljong ønsker jeg meg og etterhvert:)
Så spennende med en hemmelighet da!
Ha en god natt:)