tirsdag 27. juli 2010

Joho!! 10000 passert, og nye terrassemøbler

Har ikke vært innom bloggen min på ei lita stund, og nå fikk jeg plutselig se at telleren min har passert 10000!! 
Kjempekoselig:-))))

Blir ikke så mye blogging på meg for tiden. Men siden vi har kjøpt et gamelt hus (se forrige innlegg)
så skal jeg prøve å blogge om prossessen der borte. så dere får se forandringene underveis restaureringen-
Vi beggynner arbeidet om ca en mnd. Gleder meg veldig. Dette blir et veldig spennende prosjekt.

I mellomtiden koser vi oss her hjemme, og feirer bloggen m nye terrassemøbler :-))





Vi valgte å kjøpe spisegruppe i kunstrotting istedet for sofagruppe. Mye mere praktisk fant vi ut.
Så i kveld ble d innviet med et enkelt grillmåltid. Solen forsvant, men d var helt stille og en fin temperatur. Noe som gjorde at d ble en del knott(mygg) som kom ettehvert. Ikke noe særlig synes jeg. For litt panikk av dem jeg :-(

Ellers er vi i full gang med å planlegge restaurering av d gamle huset vi kjøpte. "Tunvang" som plassen heter.
Bare d å finne ut hvilke vinduer man skal ha, er jaggu meg ikke enkelt.
Også har d blitt forandringer på kjøkkentypen som jeg blogget om i forige innslag.
D blir istedet et mere country style kjøkken. Men også dette fra Ikea.

STÅT - heter det. og ser slik ut


litt vanskelig å se, men om dere trykker på bildet, og får d forstørret, så vil dere se mere nøye detaljene.

Ok. Det var det jeg hadde for denne gang.
Vi sees om ikke så alt for lenge :-)
Klem Tone ;-))

2 kommentarer:

Villevinkel sa...

Fant nettopp bloggen din på NIB. Flott blogg med mange spennende innlegg!
Kjekt med oppussingsprosjektet Tunvang:-)

Klem

Jennys fire vegger sa...

Hei, og takk for koslig kommentar hos meg. Spennende prosjekter du har på gang her, håper vi får se hva som har skjedd siden juli snart! :o)

Nå skal jeg ta meg en rundtur hos deg!

Vi blogges!
Klem Jenny