søndag 13. desember 2009

3.sønd i advendt og Lucia. Og mellomste blir fjortis



 

I dag er vi allerede kommet til 3. søndag i advendt. Og jeg synes i år som alle andre år at tiden flyr fra meg.
Det blir ikke mye tid til blogging. Men når alt er på plass, og slik jeg vil ha det, lover jeg å komme sterkt tilbake.
Siden jeg synger i to kor, så går en god del av tiden med til øving og opptredener til julekonserter. I kveld er nest siste konsert for i år.  Og det er sååå utrolig gøy å få være med på slike julekonserter. For meg er det en del av mine juletradisjoner.
Og siden jeg jobber i barnehage, så er d også mye som skjer der nå før jul. Alt i fra bakedager  til nissefester, pakkelaging, advndtsstunder og kalenderåpning, julevandring i kirka og nå står Luciafeiring for tur.
Prøvde å lete litt på nettet etter koselige Luciabilder. Men det var det lite av. Så jeg legger heller ved noen koselig nostalgiske julekort.






 


 

Og helt til slutt vil jeg få gratulere denne gutten med 14 års dagen i dag på Luciadagen. Min egen Lucia prins:o)
Glad i deg vennen.


1 kommentar:

Strandly sa...

Hei, du får hilse fjortisen med dagen fra oss:)