tirsdag 8. desember 2009

litt førjuls stemning


Hei på dere :o)

har som sagt begynt å fått på plass litt julepynt rundt om i huset nå. Men må prøve seg litt fram før man blir helt fornøyd.
Hos meg blir d minimalt med rødt. D går mest i natur, hvitt og sølv, med en dæsj av granbar og mosegrønt. D er så koselig med denne tiden her, når man kan holde på å dille og dalle. Bake litt, spille julemusikk, tenne røkelse og masse lys. For meg er ikke dette stress, men koooz. D som er stress, er alle innkjøpene og store folkemengder, rushtrafikk og parkeringsproblemer. Derfor skal jeg prøve å få gjort unna d meste av dette, slik at vi bare kan være hjemme å kose oss i førjulstiden.

Legger ut noen bilder jeg tok her i kveld. Kommer mere en av de nærmeste dagene.

I morgen kommer også min kjære hjem fra plattformen, og da skal han være hjemme helt til 5.januar. D er lenge siden han har fått vært så mye hjemme i jula. Og vi gleder oss veldig alle sammen.


Stilleben på salongbordet, og et par skjønne skapninger jeg kjøpte på Bohus



Frosta lykt som jeg bestillte hos nettbutikken, Landsharm


Hvite hjerter fra Hansen og Dysvik som jeg enkelt og greit bare har dekorert med gran og hvitt silkebånd, på vitrineskapet


Stilleben på kjøkkenbenken med produkter fra Riviera Maison.
Holder på å skal sy meg linfarget duker på kjøkkenet.
Prøvde meg med å legge på de røde og hvit-rutete dukene på kjøkkenet. men jeg får d ikke til å stemme.


Nydelig og stemningsfull lykt fra Riviera Maison



Fortsettelse følger...... thi hi

Klem. :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stemningsfulle bilder:)

Ha en fin dag

Klem Nina

Anonym sa...

Hei:)
Tusen takk for koselig kommentar og fiine ord:))
Vart sååå glad:))
Såå kjekt at du vil følge meg:))

Kan eg spør ka diagnose du har?

Klem Nina

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)Fann denne super fine bloggen din inne hos Nina:)Her var det masse lekkert:)Mange fine detaljar:)
Dette vil eg sjå meir av:)
Ønsker deg ei kos førjulstid:)
Klem frå Astrid

Anonym sa...

Off.. Det er ikkje godt med slike plager.. Mi diagnose er Limb Girdle Muskeldystrofi. Har sjølv hatt ei veldig god periode,men no har det snudt litt..
Eg kryssa fingrane for at det varer med deg:)

Ønsker deg en fin dag

Klem Nina

Fru Luna sa...

En liten tur innom for å ønske deg en flott adventstid!
Jeg har diagnosen ME, kjenner godt til fibromyalgi da hele familien min så og si har det.
Kos deg videre!
Klem