torsdag 5. mars 2009

En nydelig dag

Her er bildene jeg tok på min strandtur i dag. Enjoy :-)
(er vel lov å skryte litt...)


















I dag har det vært en nydelig vårdag her. Var og gikk meg en deilig tur i stranda. knipset noen bilder som jeg gjerne vil dele med dere. Må si jeg føler meg utrolig heldig som kan få bo så idyllisk. Med både sandstender, svaberg, storhavet og fjellene som nærmeste nabo. Kan man ha det bedre. :-)

Ikke rart jeg kaller siden min for "Mitt Paradis"
Fikk også kostet og ryddet litt utenfor huset, og må si at det klødde ganske i fingrene etter å begynne med hagen. Har en del planer der i år. Skal også male alle hagemøblene hvite. Men det kan jeg jo begynne med snart da. Håper bare helsa og kroppen holder seg sånn noenlunde.
Har så lyst at det skal være fint til mannen kommer hjem fra utlandet i måneds skiftet. Han har vært i Sør Korea og bygd en ny plattform som nå er på vei opp til Norge. Akkurat nå befinner de seg utenfor Singapor. HAr ligget ved land der en ukes tid nå og skiftet mannskap og proviantert og div.
Nå må jeg snart stikke på et møte. Ha en fortsatt fin dag/kveld jenter

Klem




















Ingen kommentarer: