onsdag 25. mars 2009

nok en nydelig dag

Ja, i dag har vi hatt nok en nydelig dag her ved kysten. Men det kunne godt vært litt varmere i luften, selv om det varmer ganske godt i solveggen. Ser ut som vårværet lar vente på seg. Men vi skal ikke klage så lenge det er blå himmel og sol da :-)

Måtte gå meg en tur i stranda i dag også. Det gjør så godt for kropp og sjel



Kom på at jeg skulle knipse et bilde av denne benken som jeg har planer om å male. Men da jeg begynte å se litt nærmere på den, så jeg at det ikke bare var maling denne trengte. Så da spørs det om det blir kjøpt ny istedet. Men den skal være ferdig hvitmalt .

Disse Narcissene lukter helt fantastisk. faktisk så er det så sterk lukt av de at jeg måtte sette de ute på terrassen, pga min allergiske og astmatiske sønn. Men de gjorde seg jo lekkert der ute også da. Holder på å lure på om jeg skal få mannen til å ta frem utemøblene når han kommer hjem til helgen. Må ikke tro han skal få hvile på laurbærene når han kommer hjem etter en mnd vekke. Akkurat nå er de på Mauritsius og koser seg noen dager før de reiser hjem. Heldiggrisene. Mannskapsskifte der før plattformen fortsetter ferden mot Norge

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen




Ingen kommentarer: