tirsdag 10. mars 2009

ikke i form


I dag har jeg vært skikkelig uopplagt. Var på behandling i formiddag, og etterpå ble jeg trøtt, slapp og uggen og verket i kroppen. Det hender av og til etter behandlingene. Har også gått og hostet siden før jul, så jeg kjenner det begynner å tære på nå. Hadde en Mychoplasma infeksjon som jeg fikk penicillin for. Det hjalp en stund, men nå er jeg begynt på igjen. og i kveld har jeg faktisk vært småkvalm også. (hypokonder kanskje...)

Derfor har jeg ikke fått gjort ferdig gjeste toalettet i dag heller. Blir nok en bedre dag i mårra, så da for jeg henge opp speilet og stæshe litt tenker jeg.

Huff, ble mye syting her nå. Men men, gjør litt godt å få lette på trykket av og til også


Nå skal jeg finne den gode senga mi, å håpe på en knakende god dag i mårra.

NATTA :-)



1 kommentar:

Daisys home sa...

Ønsker deg God bedring,og håper at du får en bedre dag i mårrå.og fortelle åssen formen er,synest jeg er helt ok.Kjenner meg igjen der ja,for å si det sånn.Men,helsa rår en desverre ikke over selv.og når en plages så må en bare få lov..