torsdag 26. mars 2009

Gul påske ?

Hvorfor trenger påsken absolutt å være knallgul!?? Eller?
Kan ikke for det, men jeg greier IKKE å få til denne fargen. Heller ikke orange.
Hva mener dere? Jeg vurderer å bruke lysrosa tulipaner og annet rosa stæsj. Er i rosa/pastellmodus for tiden. Ser at også noen av dere holder på å lage f.eks rosa egg osv. Noen som har noen ideer el forslag til annen påskepynt. Det er jo mye man kan ta inn fra naturen av kvister og grener også for eksempel. Jeg har tidligere alltid hatt bjørk med div. påskeegg på. Men de gule/orange eggene blir ikke tatt frem i år.Blir veldig glad for tilbakemeldinger.
Disse passer best ute etter min smak
Disse liker jeg. Er mye mere behagelig farge

Disse var heller ikke dumme


Men rosa tulipaner er jo lekkert da. Legger ut bilder av noen som jeg synes var veldig fine.




Vil veldig gjerne høre hva dere andre synes om dette.
Påsken trenger vel ikke være knallgul?





5 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

er litt enig med deg der...gult passer ikke så godt inn hjemme hos meg heller. Men når det er sagt, skal jeg innrømme at jeg kjøpte noen GULE påskekyllinger i dag, hehe:)Men jeg synes absolutt det må gå an å pynte med andre pastell-farger som f.eks. rosa ja... :)

Karna sa...

Myyyye finere med rosa enn gulfargen...enig med deg der. Så noen utrolig skjønne påskekyllinger i går i brunt...

God helg!

Karna sa...

Det var noen søte dunete kyllinger hos Mester Grønn...var nydelig farge på dem...du får ta deg en tur og se om du kan finne noen!

Therese sa...

Hei hei til deg. Jeg er veldig enig med deg. Før i tiden likte jeg ikke så mye gult. Jeg har lært meg å leve med fargen. Tenker nytt og prøver å kjøre alt det gule mot det hvite. Etter at vi bygde hus bestemte jeg meg for lyse farger, stort sett i hele huset. Det har hjulpet meg veldig, samtidig som jeg har lyse møbler. Jeg har heller alldri vært så begeistret for alt det røde i juletiden, men det har kommet med årene. Nydelige blomster du viser. Mens jeg har viet påsken i gult kan du se, he,he. Men faktisk, du får jo også det gode humøret av visse farger også da. Ha en kjempe flott kveld. Klem

Unknown sa...

Heisann.
Jeg er veldig enig med deg! Selv er jeg nesten allergisk mot knall-gult! Jeg blir fryktelig fort lei sterke farger.

De tulipanene du viser var vakre da!
Ha en fortsatt fin kveld :o)

Klem Linda