tirsdag 24. mars 2009

Litt forskjellig + bildeskred

Et hjerte for dere gode bloggevenner


Hei på dere. Her kommer det noen bilder av diverse jeg har bedrevet tiden med her hjemme siste uka. Som sagt så var jeg tom både for energi og tiltak sist uke. Men nå er jeg på vei opp, serru.

Ikke bare har jeg fått laget ferdig noen bilder, men tror du ikke at jeg jaggu meg har fått shoppet litt også. Så her kommer det et lite ras av bilder.




Måtte bare ha disse påskeeggene. Synes de var så søte.


Denne lykta greide jeg helle ikke å motstå



Kom over en hvit hattehylle på Europris for en rimelig penge. Har gått og ønsket meg det nede i hallen (ops, ikke helt bloggifisert:-/ )


Lysholderen ble også med hjem fra Skeidar sammen med den andre



Denne lille hylla som jeg kjøpte på brukten for litt siden, hang nede i gangen før jeg kjøpte hattehyllen. Den alte jeg hvit og hadde på et søtt bilde med decupage. Den passet jo egentlig mye bedre på kjøkkenet med Greegate håndkle på seg.


To bilder jeg har laget på stua (ikke helt fornøyd,men..)




Jeg er, som dere kanskje har lagt merke til veldig glad i hjerter og hjertemotiv



PÅ dette bildet har jeg brukt metallic art fra Pondura


oops, dobbelt opp





Detalje fra soverommet. Synes denne blomsterpotten er så skjønn




Fant dette søte sengesettet på et konkurssalg


Småblomstret m blonder er søtt til sommeren



Og sånn ble da bildene over senga


Helt enkle, men søte synes jeg.



Rosa til mor, og lyseblå til far. Blir lekkert når jeg får tak i wallstickers med Love el Amore i midten

Ja dette var noen av mine interiør prosjekt som endelig kom på trykk. Nå skal jeg ute å kose meg i det fine (men litt for kalde) været. Venter på bedre temperatur og hagesysler.
Ha en fin dag alle sammen.
KLEM
Ps! tips om nydeleig interiør butikk :


















1 kommentar:

Fru Luna sa...

Oj, her var det mye fint!!! Likte spesielt godt det siste bildet hvor du hadde brukt metallic art fra Pondura :) Ha en fin kveld!