tirsdag 24. mars 2009

jeg er tilbake

Her kommer bare en liten forsmak av det som dere skal få se i morgen Dette er to av de "maleriene" jeg har hold på med den siste uka. Helt enkle, med decupage. Skal få tak i stikkers med Love el Amore til ha imellom dem. Disse henger over senga vår.



i morgen skal jeg knipse noen bilder av noen små prosjekter jeg har holt på med den siste uka. Har vært helt tom for energi, så det har gått sakte her. Men nå er iallefall et par malerier ferdig, og hengt opp over senga. Har også fått handlet litt småtteri som jeg vil vise fram i mårra. Nå er det byssan lull.

Imens kan dere kose dere med denne her: (følg med fotarbeidet)

http://www.youtube.com/watch?v=p7a7kiMRF-g





Klem og go natt





1 kommentar:

Størhuset sa...

De var kjempesøte,så artig å ha dem over senga da. Følger spent med for å se det andre du har laget!