søndag 8. mars 2009

kosekveld


Jeg sank sammen i sofaen etter at besøket var dratt. Himmelblå og greier. Ble derfor ikke gjort stort mere med gjestetoalettet i kveld. Var nede og skjekket speilet, og malinga var heller ikke tørr enda. Så får heller fortsette i mårra.
Så dere det store korslaget i går kveld. Som en aktiv sanger og korist, satt jeg klistra foran skjermen og følgte med. Hvem syntes dere var best. Jeg måtte jo stemme på team Elg, siden er mitt fødested. Ellers synes jeg det var bra kvalitet på alle kora, så dette skal bli spennende å følge med.

Ha ei riktig flott uke alle sammen. Håper dere som har snø, snart vil få litt vår også.

Vil også benytte meg av å takke for alle de koselige velkomst kommentarene jeg har fått her på Nib. Her vil jeg trives ja kjenner jeg,


Kos og klem




1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og takk for linken. Vi har en slekning i Sveits som gjerne skulle sett innlegget så nå har jeg mailet linken videre. Jeg har mine aner fra Averøy og mine foreldre har hus der som vi bruker i ferier o.l.
Ha en fin uke i Fræna. Dere har vår, mens vi virkelig har vinter.
Takk for titten.