torsdag 12. mars 2009

gjestetoalett - prøver igjen

Før (Feil rotasjon) er visst ikke min dag , men dere får legge hodet på skakke (ha ha, ser dere for meg)



Etter her ble det igjenskin gitt


titt titt, her er jeg



opps, samme bildet




ble visst litt dobbelt opp her



har nå fått på plass alt interiøret som jeg har malt svart. Som dere ser så er det ikke gjort noe med veggene. Der må rives både bord og tapet. Lurer på en svart og hvit (rokokko) fondvegg bak, og resten hvit. skal også kjøpe et svart toalettsete. Bildet under hylla, er bare et midlertidig et, i påvente av et egenprodusert et. Lillefrøkena sier at dette er hennes favorittrom i huset nå(thi hi)
Det ble iallefall bedre enn det var. Har heller ikke funnet den rette lampa til å ha over speilet. Men plutselig en dag så dukker den opp skal du se. Det baller på seg når man begynner slik
Derfor sier jeg bare... Fortsettelse følger. :-)

Ingen kommentarer: